Halloooo, dette er en tråd om TYSKE humler. Så våger du å nevne en FRANSK. Hva blir det neste? At en eller annen idiot lister TJEKKISKE Saaz i en KI generert tabell?
Halloooo, dette er en tråd om TYSKE humler. Så våger du å nevne en FRANSK. Hva blir det neste? At en eller annen idiot lister TJEKKISKE Saaz i en KI generert tabell?
Jeg vil tru at Triskel har sine røtter i et tidligere litt større Tyskland, så reint historisk har jeg mitt på det tørre. Det gamle bøhmiske riket var også en del av det hellige tysk-romerske riket i sin tid (oppløst i 1806). Vi må ikke bli nærsynt historieløse her.
St.Peter sa det gikk greit med fryser'n, han hadde uansett en del annet å gjøre i kveld. Så jeg roer'n med en med Smaragd så lenge. Kjenner tresmaken og litt krydder. Godsak.
Triskel gjør seg bemerka, i alle fall. Den er "grovere" i smaken enn de tyske humlene - om det gir mening. Såpass annerledes at det ikke blir riktig "pilssmak" - og det er jo interessant. Da må jeg jo merke noe fra de tyske humlene som gjør at denne ikke er med i den gruppa.
Ikke et vondt øl, så det skal nok drikkes. Men det er nesten litt "engelsk" i smaken. Kunne Triskel kanskje ha funka i en bitter?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.