Autosparge-flottøren: Ikke food-grade?

Det er vel en grunn til at den skum-dingsen er bytta ut med en kule. Har bare hørt at de løser seg opp. Ikke at de er farlige.

Kjøpte min hos Northern Brewer og fikk med sånn skumjalla. Sendte en msil og spurte om sånn ball. Kunne kjøpe for 15 drangedalere, men de shipper ikke til Norwegen. Har forhørt meg med Bryggselv. AleksanderB er på saka. Det betyr han mest sannsynlig har glemt det ut.

Finner på ebay i flere størrelser:

http://www.ebay.com/itm/52mm-Dia-Stainless-Steel-Magnetic-Float-Switch-Floating-Ball-/271166622074?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash=item3f22ca497a

Den medfølhende slangen har en diameter på 12mm. Den blir nok litt for stor. Men man kan jo alltids bytte slange

Odland skrev:
Den medfølhende slangen har en diameter på 12mm. Den blir nok litt for stor. Men man kan jo alltids bytte slange

Bestilte også en 9.5 mm. Får se hvilken som gjør seg best. De koster jo ingenting og er fritt levert. Satser på at bikkjene ikke får kloa i den jeg ikke kommer til å bruke.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Kanskje jeg får med en ball. Kjøpte nettopp fra petit. Er vel noe med å gjøre litt research får man kjøper..

Da hsr jeg iallefall litt ekstra pynt til treet i år om ikke annet.

Odland skrev:
De han en slik anal bead på 95mm også? Den kan nok være good.

Den bør vel gåes over med en dråpe Zalo hvis den er brukt fra før.

Odland skrev:
Kjøpte en jeg også. New, heldigvis. 32.- levert på døra er ingen upris.

Det er ikke rart klimaet går ad undas når samtlige hjemmebryggere bestiller en neve med dingser sendt med fly fra kina hver uke! ;D

Odland skrev:
De han en slik anal bead på 95mm også? Den kan nok være good.

LOL! "Visit Adam & Eve and get half price on most any item, three free DVDs and a gift too sensual to be mentioned on the Norbrygg forum"

:skitbra:

Tilbake
Topp